czwartek, 28 sierpnia 2014

Taka notka od Kate ♥

Hejka..
Szczerze mówiąc miałam to zrobić dzień po dodania Epilogu, ale zmienna ja uznała, że to nie potrzebne, ale teraz siedzę, popijam gorącą czekoladę i myślę, że chyba jednak powinnam tu coś napisać.
Nie wiem czy ktoś to jeszcze przeczyta, zauważy, ale muszę to zrobić.
Na początku chcę Wam cholernie podziękować za te siedem miesięcy.
Zakładając bloga NIGDY bym nie pomyślała, że osiągnę to co osiągnęłam.
Pomysł na tego bloga pojawił się.. kiedyś tam przed snem i na początku bardzo długo zastanawiałam się czy jestem gotowa na bloga.
W porównaniu do :" Love is Brutal" Tę historię poprowadziłam do końca i mimo tak częstych decyzji o zakończeniu bloga ( nie mówiłam Wam o tym, bo po co niepotrzebnie denerwować ludzi?) nie miałam serca by to skończyć i wiecie co? W najmniejszym stopniu tego nie żałuje.
Chcę tutaj pokazać jakie ogromne liczby osiągnęliśmy, bo przecież bez Was nic bym nie osiągnęła.

Okay.
Dzień założenia bloga- 30. 01. 2014
Dzień zakończenia bloga- 13.08.2014
Ilość dni funkcjonowania bloga- 195
Ilość wszystkich komentarzy-  2902 
Ilość wszystkich wyświetleń ( godzina spisania- 22:55)- 157 784
Ilość wszystkich postów ( łącznie z tym)- 61 
Wszystkie godziny spędzone nad tym opowiadaniem - uwierzcie, dużo : )
Liczba wyświetleń w Styczniu- 65
Liczba wyświetleń w Lutym- 8 945
Liczba wyświetleń w Marcu-  14 901
Liczba wyświetleń w Kwietniu- 28 025
Liczba wyświetleń w Maju- 28 934
Liczba wyświetleń w Czerwcu- 29 900
Liczba wyświetleń w Lipcu- 25 714
Liczba wyświetleń w Sierpniu- 21 300
        
Chcę Wam za to wszystko podziękować, bo jak sami widzicie to są ogromne liczby.
Dalej nie rozumiem skąd one się wzięły i jak wytrzymaliście ze mną i moimi wypocinami tyle czasu, ale mimo wszystko bardzo dziękuje.
Kocham Was i żegnam się z Wami na tym blogu.
- Kate

21 komentarzy:

  1. Jesteś świetna w tym co robisz, masz wyobraźnie i umiesz to wszystko przelać "na papier" i ubrać w słowa :) Zawsze sprawdzam czy nie pojawiło sie coś nowego na którymś z Twoich blogów :) Czekam na kolejne historie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. My Ciebie też kochamy <3 to tylko Twoja zasługa. A tak przy okazji kiedy dodasz coś na innych blogach? :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Kate jak dla mnie te siedem miesięcy tak szybko zleciały i trudno się pożegnać z tym blogiem :'(
    Wszystkie części bloga były i będa dla mnie wspaniałe wcale to nie są jakieś tam sobie wypociny
    Uwilbiam wszystkie twoje blogi choć nie zawsze mam czas skomentować rozdziały za co cie przepraszam ale postaram się poprawić *-*
    Chce ci podziękować za to że pisałaś tego bloga i nie przestałaś nawet w chwilach zwątpienie;*
    Weny życze do innych blogów i wielu sukcesów bo piszesz świetnie i zasługujesz na nie
    /Daria

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten blog był boski masz talent dobrze zrobiłeś że napisalaa takie super opowiadanie i na pewno kolejne będą tak samo boskie jak to :)
    Do nn na innych opowiadaniach :*

    OdpowiedzUsuń
  5. To byly piekne miesiace. Czekam na rozdzialy na innych blogach, dlugo sie nie pojawiaja ;(

    OdpowiedzUsuń
  6. to my dziękujemy tobie, że zrobiłaś dla nas tak wiele :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Och Kate,,,nie dziękuj nam tylko pogratuluj sibie samej. Przecież to Ty napisałaś to co przyciągnęło tyle osób. Gdyby nie Twój talent i chęć podzielenia się nim z nami nie było by tylu komenarzy czy wyświetleń...;3 Tak więc ja dziękuje Tobie za Twój trud i czas który poświęciłaś na stworzenie tego opowiadania. Za wszystkie nieprzespane noce, nerwy, wnerwiające komentarze przepraszam w imieniu nas wszystkich czytających Twój blog. Dziękuje, przepraszam i życzę powodzenia w dalszym pisaniu..<33 Ola B. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie " żegnam " ? xD Chyba " do zobaczenia ! " :3
    Blog świetny ^^ Nie masz za co dziękować ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Och... Ten blog zostanie w mojej głowie na długo ;3 Mam do niego jakiś sentyment :) Chociaż wcześniej podpisywałam się jako Daga019 (jak dobrze pamiętam) to cały czas czytałam bloga. Nie było notki, której nie skomentowałam. Przepraszam, zaczęłam komentować od chyba nastego rozdziału. Dokładnie nie pamiętam :)
    Wszystkie rozdziały były ciekawe i fajnie napisane, że nigdy nie nudziłam się jak to czytałam :)
    Zawsze będę wracać do tego bloga ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Wiesz co? Pstro, kochamy Ciebie i tego bloga, mimo że jest już zakończony wracam do niego. Masz naprawdę wielki talent i cieszę się razem z pozostałymi, że zdecydowałaś się założyć bloga. Jestem Ci wdzięczna za to ile czasu spędzałaś z nami, z pisaniem tego, uwielbiam Cię :*
    Troszkę mi smutno, że to już koniec.
    Kochamy Cię ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Nice post. I was checking continuously this blog and I am impressed!
    Extremely helpful information specifically the last part :) I care for such information much.
    I was looking for this particular information for a long
    time. Thank you and good luck.

    Look at my web-site: cheap web hosting

    OdpowiedzUsuń
  12. Aw, this was an exceptionally nice post. Finding the time and actual effort to produce a great article… but what can I say… I hesitate a whole lot and never manage to get nearly anything
    done.

    Review my page :: is It good to have a tight Vagina

    OdpowiedzUsuń
  13. It's remarkable to visit this web site and reading the views of all mates on the topic of this
    paragraph, while I am also zealous of getting know-how.

    Have a look at my website: Related Site

    OdpowiedzUsuń
  14. This site was... how do you say it? Relevant!! Finally I have found something which
    helped me. Thank you!

    Here is my page ... Learn More

    OdpowiedzUsuń
  15. Hello exceptional website! Does running a blog such as this
    take a massive amount work? I've no understanding of coding but I had
    been hoping to start my own blog in the near future.
    Anyways, if you have any recommendations or techniques for new blog owners
    please share. I know this is off topic nevertheless I just had to ask.
    Cheers!

    My blog post; http://investing.goldgrey.org/investing-101/

    OdpowiedzUsuń
  16. You actually make it seem so easy with your presentation but I find
    this topic to be actually something that I think I would
    never understand. It seems too complex and very broad
    for me. I am looking forward for your next post, I'll try to get the
    hang of it!

    Have a look at my page :: Get More Information

    OdpowiedzUsuń
  17. Appreciate the recommendation. Let me try it out.


    Also visit my weblog More Info

    OdpowiedzUsuń
  18. I'm extremely impressed with your writing skills and also with the layout on your weblog.
    Is this a paid theme or did you customize it yourself?
    Either way keep up the nice quality writing, it is rare to see a nice blog
    like this one today.

    Feel free to surf to my webpage; Read Full Article

    OdpowiedzUsuń
  19. Twój blog został nominowany do Bloga Miesiąca: Styczeń. Wszelkie informacje znajdziesz u nas na stronie. W razie jakichkolwiek pytań, pisz do nas na e-mail.
    Pozdrawiamy,
    Administracja Spisu1D
    http://spis1d.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. To tak mam nadzieję, że zobaczysz mój komentarz serio zależy mi na tym już wyjaśniam. Przeczytałam to opowiadanie/fanfiction dopiero dzisiaj i tak zaczęłam sobie czytać i skradałś mi nim serce. Nie mogłam się od niego oderwać i czytałam całe popołudnie aż je skończyłam. To opowiadanie jest piękne świetne, bardzo mi się spodobało. Masz wielki talent do pisana. Fakt byłam troche rozczarowana zakończeniem i popłakałam się czytając je, ale mimo wszystko jest wspaniałe. Cała ta historia o Rosie i Nathanie, momentami mnie wzruszało, rozśmieszało, wkurzało (najbardziej Nathan który miał problem z przyznaniem się do swoich uczuć). Chciałam Ci podziękować za dostarczenie mi tylu emocji. Bardzo mi się podobało. Dziękuję! Jesteś wspaniała pamiętaj! 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejciu, nie sądziłam, że ktoś jeszcze to czyta. Bardzo się cieszą, że spodobała Ci się ta historia. Jest ona bowiem moim "debiutem" i wiele rzeczy bym zmieniła.
      Pozwole sobie ( ha skromność!) zaprosić Ciebie na mojego Wattpad'a, ponieważ teraz tam publikuje.
      https://www.wattpad.com/user/Kate0188
      Mam nadzieje, że te opowiadania również przypadną Ci do gustu.
      Pozdrawiam, Kate♥

      Usuń

~Pamiętaj, że każdy komentarz znaczy dla mnie bardzo dużo.
~Wszelki spam, reklama swoich blogów, będzie usuwana
~Uzasadniona krytyka mile widziana
~Nie zapomnij tutaj wrócić! : )
~Jeżeli podoba Ci się blog, zaobserwuj.