niedziela, 29 czerwca 2014

DO JASNEJ CHOLERY!!

Zaraz szlak mnie trafi!
CZY WY NIE POTRAFICIE ZROZUMIEĆ, ZE MAM SWOJE ŻYCIE? ŻE TAK SAMO JAK WIĘKSZOŚĆ OSÓB W MOIM WIEKU KŁÓCĘ SIE Z RODZICAMI, POPEŁNIŁAM GŁUPSTWA CO SKUTKUJE KARAMI I SZLABANAMI?
Od środy nie mam komputera, telefon odzyskałam już wczoraj, a co do komputera nie wiem kiedy.
Nie chciałam niepotrzebnie pisać takiego prosta, ale ostatni komentarz pod rozdziałem wtrącił mnie z równowagi i podniósł ciśnienie!
Rozumiem że ktoś może się denerwować brakiem rozdziału, ale by wyzywać mnie od suk i dziwek?! To już chyba lekka przesada, nie sądzicie?
Mam tego serdecznie dość.
Teraz już NA PRAWDE zastanawiam się nad odrzuceniem tego wszystkiego w cholerę...
Odpowiedzcie mi... Czy ja naprawdę jestem taka zła i beznadziejna? Może faktycznie nie nadaje się do niczego i powinnam to rzucić? Bo nie rozumiem dlaczego Ta osoba ma o mnie takie zdanie.. Przecież ŻADNE z was mnie nie zna!
Za wszystkie błędy przepraszam, ale pisze na telefonie ze łzami w oczach. (tak, tak bardzo urządził mnie ten komentarz, bo jestem zbyt wrażliwa osobą)
KATE

46 komentarzy:

  1. Ja Ciebie rozumiem,też sie kloce z rodzicami i wgl ale ja wgl nie mam kar i wgl.Pozdrawiam Cię /Wikii

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochamy Cię !!! Nie załamuj się . Piszesz genialnie i zawsze będziemy czekać na nexta , nie ważne ile , nawet wieczność. Każdy hejter to zazdrośnik . Ech , ludzie są okrutni . Nigdy nie przestaną Cię obrażać . Ale to jest sukces , bo oznacza to ,że są zazdrośni o Twój talent . Pisz na kartkach , w brudnopisie ,czy coś , a gdy szlaban będzie odwołany , po prostu wklepiesz to w kompa i post gotowy , nie przestawaj pisać , pamiętaj. Ja i wiele , wiele osób Cię kochamy , a ten /ta jedna osoba nic nie znaczy ok? Jest dobrze !!!! Myślę ,że dobrze Ci podpowiedziałam.Pozdrawiam !! Paulina

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteś świetna w swoim opowiadaniu piszktoś bo to kochasz ktoś kto Cię obraza po prostu Ci zazdrości . Mam 20 lat i czekam zawsze na Twoje opowiadanie . Życzę weny i dobrych udanych wakacji ;) . Monika

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też Cię rozumiem, a tym komentarzem się nie przejmuj, ta osoba po prostu nie potrafi uszanować tego jak się starasz nad tym opowiadaniem i pewnie sobie myśli że napisanie takiego rozdziału to pestka lecz stanowczo się myli. :) I nie zwracaj uwagi na podobne kom. przecież ponad 99.9 % czytelników (Ja również :* )Cię kocha i nie ważne im jest jak długo nie wstawiasz rozdziału przecież Tw życie nie polega tylko na napisaniu opowiadania, każdy ma masę innych spraw :) Powodzenia dalej ;**

    OdpowiedzUsuń
  5. JA PIERDOLE, CO TO MA BYĆ!? TAK CIĘŻKO POJĄĆ NIEKTÓRYM, ŻE KTOŚ MA WŁASNE, KURWA, ŻYCIE I NIE ŻYJE WIECZNIE W ŚWIECIE BLOGÓW LUB INTERNETU?! TO JA OŚWIECĘ, DZIEWCZYNA KTÓRA WYSILA SIĘ I MA CHĘCI DO PISANIA OPOWIADANIA TAKŻE JEST CZŁOWIEKIEM I TAKŻE MA PRYWATNE ŻYCIE. TAK TRUDNO POJĄĆ? CZY MUSI PISAĆ TAKIE POSTY I PRZEZ NIEKTÓRYCH PŁAKAĆ?! TAK KURNA CIĘŻKO!! CHOCIAŻ POPRAWKA NIE WIEM, CZY TERAZ NADAL MA CHĘCI. Ja też bym nie miała. Przepraszam ale się, kurwa, zbulwersowałam. Nie mogę ci powiedzieć, żebyś się nie przejmowała bo to stara gadka szmata która ci na pewno nie poprawi humoru. Po prostu, trzeba ludzi utemperować. Czy to jest normalne? Nie. Przecież masz własne życie. Ja nie rozumiem tych ludzi. Jesteś cudowna, masz wspaniałe serduszko i genialną wyobraźnie. Nie pozwól aby tacy ludzie popsuli twoją samoocenę. NIE WOLNO ci myśleć, że jesteś beznadziejna! Bo to nie prawda.

    "Powoli mnie wkurzasz suko! Powiedzialam to co mysle Nara"

    Co do tego fragmentu tego komentarza, myślę, że wypadło by się dowiedzieć jak się robi "ł", "ś" itp. Pozdrawiam tego kogoś, chodź widać, że dziewczyna. Hm.. jakaś taka trochę mało rozumna.

    Pozdrawiam Kate, nie płacz proszę, bo mi się robi cholernie smutno. Trzymaj się! :-* Chciałabym, tam być i cie przytulić więc taki wielki duchowy misiak! <333

    OdpowiedzUsuń
  6. nie poddawaj się ! I nie przejmuj się tym komentarzem, bo jeśli ktoś takie coś napisał to nie obchodzi go życie TYLKO TEN INTERNET !!!
    I proooszę nie rzucaj tego :'( bo i ja będę płakać :'(
    na pewno WIELE twoich czytelników Cię wspiera i zgadza się ze mną.
    Pisz kolejne rozdziały tylko wtedy, kiedy będziesz miała ochotę, czas i wenę <3 I nie przejmuj się takimi głupimi komentarzami, bo i tak często je dodajesz, ponieważ przyznają się czytam inne opowiadania, ale ich autorzy dodają 1 rozdział raz w miesiącu, a nawet i rzadziej. Więc Oni powinni się cieszyć i doceniać, że je dodajesz 2 RAZY W TYGODNIU, ale czasami się przecież każdemu zdarzają jakieś takie chwile, że nie ma się czasu,
    np. kartkówki, sprawdziany, poprawy, choroby, itp.
    Ale nawet wtedy i ja się cieszę, że je dodajesz, bo i też są niektóre opowiadania niedokończone i ich twórcy np. mają gorączkę z 3/4 dni i przestają je pisać bo nie mają ochoty.
    .
    Widać, że się rozpisałam ...
    Mam jeszcze wiele rzeczy na ten temat, ale mam nadzieję, że to wystarczyło, aby podnieść Ciebie i innych na duchu oraz pocieszyć Cię, że są jeszcze inni twoi wierni czytelnicy
    Pozdrawiam /Julia
    PS. weny życzę ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Kate czytam twoje opowiadania od dawna jesteś bardzo inteligentą zdolną i wrażliwą pisarką, uwielbiam cie bo jestes swietna i chcialabym cie poznac na zywo. Co do takich komentarzy wyjebane miej jakiemus gimbusowi sie pewnie nudzilo i stwierdzil ze bedzie "cool and crazy" jak cos takiego napisze. Ludzie sa rozni i swiata nie zmienisz ludzie tez potrafia byc okrutni i prosze cie nie porzucaj opowiadanc bo sa one najlepsze na swiecie :) sama mam chlopaka bad boya a ja gram good girl takze chwilami jest podobnie :D rozumiem sytuacje z rodzicami bo pomimo ze mam 18 lat to wciaz mam szlabany i kary i naprawde nic sie nie przejmuj

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie załamuj się hejterami i nie przestawaj pisać bloga bo świetnie piszesz i każdy kto czyta twoje opowiadania to ci powie tak samo
    i nie ważne kiedy będzie następny rozdział to wiedz że możemy poczekać i na pewno będzie nie samowity rozdział sorki że się rozpisałam pozdrawiam paula

    OdpowiedzUsuń
  9. oł ;c Kochana, tak nie znam cię, nie wiem jaka jesteś... ale jestem w 100% pewna, że ten blog i całe opowiadanie oraz sposób w jaki piszesz jest genialne! Mam wiele blogów, które uwielbiam czytać i czekam z niecierpliwościom na kolejne rozdziały, ale twój... jest chyba najlepszy jaki czytam. Przede wszystkim jest o całkiem innej tematyce niż inne i jest jedyny w swoim rodzaju :) Wiem co pisze :)
    A osoba, która napisała ci ten komentarz, nierozumnie po prostu, że to nie jest tak łatwo prowadzić bloga. Trzeba mu poświęcić dużo czasu, co nie jest takie proste, wiem to, bo sama mam dwa blogi :) Napisałabym ci nie przejmuj się, ale wiem, że to nie jest takie łatwe (doświadczenie). Osoba, która napisała komentarz powinna cię teraz przeprosić! Niech założy se bloga z opowiadaniem i przekona się na własnej skórze, że to nie łatwe i wiele dziewczyn po 5 rozdziałach się podawało! Tak, więc Kochana głowa do góry :) Jeśli chciałabyś popisać jakbyś oczywiście mogła to zapraszam, na moim blogu znajdziesz numer gg i e-mail, żeby się skontaktować ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie !!jesteś wspaniała nie przejmuj się takimi Frajerami to nie ty jesteś beznadziejna tylko oni twoje blogi są wspaniałe bardzo lubię je czytać i mam nadzieje ze będziesz pisać dalej nie bierz pod uwagę ich zdania bo oni naprawdę gie nie znają proszę nie przejmuj się tym i nie płacz bo ja i wiele innych osób doceniamy ciebie i twoja prace bo wiem jak to jest mam własnego bloga i wiem ze nie jest czasami znaleźć czas na napisanie rozdziału a zwłaszcza jak ma się karę proszę nie przejmuj się tym bo to musiał napisać człowiek który nie przejmuje się innymi mam nadzieje ze przeczytasz to i wiele inny pozytywnych komentarzy na twój temat i na temat twojego bloga bo jest niesamowity jak tamten drugi LUDZIE TROCHĘ WYROZUMIAŁOŚCI DLA AURORA !!! PAMIĘTAJ KATE DLA MNIE JESTES WSPANIAŁE I MASZ ODEMNIE WSPARCIE W 1000000 %%%

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie przejmuj się jakąś nic nie wartą szmatą, że tak powiem. Bo mogłabym się założyć, że osoba która to napisała, nie prowadzi bloga i nigdy w życiu nie napisała choćby marnego opowiadania, a jeśli tak to na pewno w życiu nie osiągnie tego co ty :3 masz 108743 wejścia ja Ci zazdroszczę w życiu nie widziałam nigdzie takich wejść :3 Pozdrawiam Twoja wierna czytelniczka od początku ;) Ps. nie przejmuj się nikim i dodawaj tak jak będziesz chciała, a nie tak jak inni tego chcą, bo piszesz dla własnej przyjemności a nie cudzej :) Wiem co czujesz, bo też nie raz to odczuwam, jak widzę komentarz typu "kiedy next?", "szybko dawaj dalej", i wgl albo po jakimś czasie dodajesz a tam, że nareszcie i wgl... Ludzie muszą zrozumieć, że ty też masz swoje życie prywatne, a napisanie tak długiego rozdziału wymaga poświęcenia co najmniej 2-3 godzin, chyba że przy dobrych wiatrach koło godziny. A niektórzy nawet nie doceniają tego. Nie przejmuj się ja zawsze będę z Tobą :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kocham cię!!!!!!! Piszesz świetnie. Nie przejmuj się tymi obraźliwymi komentarzami. Każdy ma swoje życie, rozumiem cię no bo weź komuś powiedz żeby codziennie pisał i wstawiał opowiadanie. Tak się nie da i w dodatku są waakacje, musisz mieć czas dla siebie. Ja zawsze czekam na następną część :D . Życzę udanych wakacji :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Czasami mam wrażenie, że ludzie którzy piszą takie komentarze to albo cholernie zazdrosne idiotki albo najzwyczajniej w świecie psychofanki .. nie uważacie ? Nie wiem co ma do siebie to wszechobecne hejtowanie bloggerów, YouTube-rów, czy choćby pisarzy, których dzieła zostały już wprowadzone na rynek. Czy to na prawdę robi komuś przyjemność nie wiem. ale jeżeli to dla kogoś tak zabawne i tak niesamowite wyzwać kogoś od dziwek i suk z ANONIMA to jest się najzwyczajniej w świecie tchórzem i gwarantuje psychiatryk zaawansowany dla ludzi pokroju mordercy czy samobójcy bo innego wyjścia nie widzę -,- szkoda, że ludzie czasami tak bardzo schodzą na psy. Żal dupę ściska naprawdę.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie przejmuj się, to niedorozwinięte dziecko, które widocznie ma za dobrze w dupie i na wszystko czas. Dla takich nie warto, zawsze myśl o tym, że to są bezpodstawne kłamstwa. Mogłabym napisać o tym rozprawkę, ale ty o tym wiesz, prawda?
    Nie martw się tym, my Cię kichamy i będziemy czekać, bo warto, to co piszesz to dzieło, weny, zdrowia i szczęścia! <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie przejmuj się ona po prostu jest ... no nie powiem kim
    Kazdy tu moze czekać tygodniami miesiącami a i tak kazdy poczeka jesteś genialna ja nie kumam tej osoby jak ona moze cię tak wyzywać jak ty tak wspaniale piszesz :)
    Na mnie mozesz liczyć ja będę czekać :) zawsze jestem twoją fanką na zawsze :D
    KAT GÓRĄ !!! :D BRAWA DLA MNIEJ !!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Oj Kate nie przejmuj się takimi ludźmi. Wiem, że to Cię bardzo smuci, że ludzie mają takie o Tobie zdanie bo nie możesz dodawac opowiadań. Ja Cię rozumiem kochana. Widocznie ta czytelniczka nie była prawdziwą czytelniczka. Pokazała jaka jest dwulicowa. Bo jak Kate dodaje to jest wszystko ok, ale jak już nie dodasz to jesteś już bee. Szkoda słów na tą osobe. Kate jesteś najlepsza! Pamiętaj. TWOJA WIERNA CZYTELNICZKA ~Andzela

    OdpowiedzUsuń
  17. co się przejmujesz tym hejtem? pewnie ta osoba co to napisała ma z 11 lat i chciała się pochwalić, że jest taka ,,niegrzeczna" ( http://m.youtube.com/#/watch?v=5oUoqLxR7BI ) nie powinnaś się przejmować tym, przeciesz genialnie piszesz, ta osoba pewnie zazdrości Ci talentu i sukcesu który otrzymałaś pisząc DNS <333

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie przejmuj się niczym. Ludziom nigdy nie dogodzisz, chocbyś stawała na rzęsach. Nie rezygnuj z czegoś na czym Ci zależy i lubisz to robic ;) I nie myśl, że jesteś beznadziejną czy złą czy jeszcze inaczej. Bo naprawdę nie jesteś :) Powinnaś się tego spodziewac, osiągnęłaś dużo pisząc bloga i ZAWSZE znajdzie się ktoś komu nie będzie pasowac, że np. rzadko są rozdziały lub są krótkie i jeszcze Bóg wie co. Dlatego miej to w dupie. Inni najwyraźniej nie potrafią zrozumiec, że też masz swoje życiei chyba tego nie zrozumieją. Więc ich olewaj ;3

    OdpowiedzUsuń
  19. Kate kochanie my naprawdę kochamy Cb i tego bloga i rozumiemy a takimi idiotami się nie przejmuj bo nie są warci twoich łez ;* NIE PODDAWAJ SIĘ!!! <3333

    OdpowiedzUsuń
  20. Kate niemartw sie takich idiotów na świecie jest dużo a ich opinia nie powinna cię przejmować wiem że to trudne ale uwierz mi oni nie mają pojęcia o tym na temat czego piszą. Osoba ktora to napisała nie rozumie co znacza problemy w pisaniu ja sama pisze opowiadanie na blogu i też mam problemy z pisaniem choć u mnie to jest brak weny. Ale jak sama napisałas jak się coś komuś nie podoba niech nie czyta łaski nie robią. Trzymaj się kochana. Wiedz że dla mnie jesteś wspaniała.

    OdpowiedzUsuń
  21. My Cię kochamy Kate! Jesteś boska , masz talent i wkładasz w to opowiadanie dużo serca. Ja Cie rozumiem też sie kłóce z rodzicami i popełniam błędy , mylić sie rzec ludzka. A ta osoba która Cie wyzywała ma wpie*dol, ponieważ nie ma prawa Cie obrazac. Nie przejmój sie tym i niewarto płakać przez jakiegoś debila nikt nie jest wart Twoich łez kochana. :* <3 Wiedz że zawsze możesz na naliczyć na swoich wiernych czytelników któży kochają tego bloga tak ja Ciebie/ Weronika :* <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Prawde powiedziawszy na twojego bloga wpadłam przez przypadek. Ciesze się z tego, wciągneło mnie twoje opowiadanie do tego stopnia że na lekcjach nie słuchałam tylko w kółko je czytałam. Jesteś wspaniałą pisarką i mega utalentowaną. Chcąc się wczuć w to jak to jest pisać ama spróbowałam wyszło mi z tego jakieś gówno.Podziiam cie za chęci pomysł i odwage by pisać opodiadanie i je publikować. Piszesz jak prawdzoiwa pisarka. Zresztą nią jesteś. .ie zdziwie się jeśli kiedyś osiągniesz sukces wydając swoje powieści.... Niektórzy ci Poprostu zazdroszczą twojej kreatywności. Sama troche ci zazdroszcze takiego wspaaniałego talentu. Nie przejmuj się kochana takimi głupimi komentarzami.. Są wypisywane w zazdrości. Jakby ten lub ta co by ci powiedziała takie przykre rzeczy na temat twój i twojego bloga byli by blisko mnie.. przysięgam nawet najlepszy chirurg plastyczny nie byłby w stanie pomóc tej osobie. Dobra bo się troche rozpisałam. Rób to co robisz tak jak potrafisz... życze ci multum weny i powodzenia. Zamiwszczaj rozdziały kiedy chcesz i nie zwracaj uwagi na takich idiotów. I się uśmiechnij. Nie warto płakać pezez takich frajerów :Dtwoja wierna czytelniczka Agata

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie załamuj się przez takich idiotów, ponieważ są poje*ani... Przecież każdy popełnia błędy.. Ja też kłócę się z rodzicami i dostaję szlabany..Pisz dalej kiedy będziesz mogła, bo jesteś wspaniała <33 i twoje opowiadanie też :)) / Czokaa

    OdpowiedzUsuń
  24. Mnie też dobijają tacy ludzie..brak słów..Nie napisze, że nie warto się przejmować takimi osobami (bo to przereklamowane) ale taka prawda..rozumiem, że Cię to dotknęło,,ale UŚMIECHNIJ SIĘ.! Masz nas, swoich prawdziwych i największych fanów, którzy Cię rozumieją i nie osądzają. Opowiadanie jest po prostu cudowne, nie mogłabym wyobrazić sobie, aby było lepsze. Cieszę się, że je piszesz, tym bardziej, że już nieraz miałaś je kończyć..ale jednak dalej to robisz..dalej piszesz dla nas za co jesteśmy Ci ogromnie wdzięczni.<3 (Myślę, że mogę pisać w liczbie mnogiej, bo sądzę że większość tutaj uważa tak samo jak ja) kochamy Cię i czekamy cierpliwie, aż będziesz mogła kontynuować opowiadanie.!<3 życzę prędkiego odzyskania komputera, a takimi komentarzami o jakim napisałaś, staraj się nie przejmować, tacy ludzie nie są warci Twoich nerwów, ani nie są godni czytania Twojego opowiadanie.!//sandraraa

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie przejmuj się takimi komentarzami olej ich, zazdrośni są. A piszesz wspaniale, twoje opowiadanie mnie strasznie wciągnęło, jest interesujące. ;) Nie przestawaj pisać :) Zrozumiałe jest to że nie możesz dodać kolejnej części, w końcu każdy ma swoje życie. :) Wierna czytelniczka Ola :D Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Ah... jacy debile chodzą po tym świecie, osoba która napisała ten komentarz jest niedorozwojem mózgowym ale co zrobisz, niestety tacy ludzie byli, są i będą. Nie przemuj się tylko jak kochasz pisać to pisz. Każdy kłóci sie z rodzicami i niektóre adminiki właśnie nie dają o sobie znać a ty jednak napisałas ze masz szlaban, no każdemu się zdaża przecież a nie którzy nie potrafią tego zrozumieć.- Idioci
    Nie załamuj się i trzymaj się mocno ( Zero płakania)
    Mam nadzieję że nie zostawisz bloga, pozdrawiam i życze miłeych wakacji Karolina :*

    OdpowiedzUsuń
  27. Śłuchaj.... komentarz tej osoby mie był na miejscu kompletnie .! Nie powinnaś sie tym przejmowac naprawde ! Jesteśbardzo wartościową osobą ! MASZ OGROMNY TALENT PISARSKI! Ten komentarz kompeltnie nie tyczy sie Ciebie. A ta osoba która go napisała .... to tylko o niej świadczy nie powinnas sie tym przejmować wogule. NAPRAWDE GŁOWA DO GÓRY WSZYSTCY ROZUMIEJĄ TO ŻE CZASU NIE MASZ TERAZ. I my zaczekamy na kolejny rozdział. Pamietaj jesteś wyjątkowa! Niepowtarzalna ! Jedyna w swoim rodzaju ! Uwierz w siebie i życze dużo weny ! ♥ / Weronika

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie załamuj się ... Jak ja bym dostała taki komentarz też bym płakała bo jestem strasznie wrażliwa :/ Chcemy dalej rozdziały

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie mam do Cb pretensji tylko grzecznie czekam nn... Ale nie rozumiem jak ludzie mogą być tacy niewychowani niewyżyci fałszywi... A co do Cb ty jesteś najlepszą osobą a twój blog nie ma sobie równych... Nie przejmuj się tak niekonstruktywną opinią.... Nie rzucaj tego w cholerę bo jakaś osoba cię zhejtowała... Jesteś naprawdę najwspanialszą osobą.... Twoja wierna czytelniczka ... Czekam na nexta ale nie śpiesz się dodasz jak bd mogła ja rozumiem....

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie jesteś zła ani beznadziejna, uwielbiam twojego bloga i zawsze będę lubić, a zresztą jak wszystko co piszesz i wgl i nie zawieszaj bloga, a zwłaszcza tego proszę zrób sb odpoczynek jak długo będzie trzeba osoby czytające twojego bloga na pewno to zrozumieją, a że czasem zdarzy się taka osoba wyzywająca cię dlatego że masz zakaz na komputer i nie możesz nic napisać , a ona niczego nie rozumie to chyba nie jest twoją czytelniczką jak by była to by zrozumiała i cierpliwie by czekała na nowy rozdział :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Kate nie przejmuj sie głupimi komentarzami, po prosu niektórzy mają życie tylko w internecie i myślą że inni też tak mają, jesteś świetna w tym co robisz twojego bloga poleciła mi koleżanka z czego jestem bardzo jej wdzięczna. Pisz dalej i miej w dupie takich ludzi co piszą coś takiego. Pozdrawiam emma :*

    OdpowiedzUsuń
  32. Kate nie przejmuj się. Piszesz cudowne opowiadania, na które warto czekać nawet miesiącami ;) Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  33. Kate jesteś najlepszą pisarką jaką czytałam twoje opowiadania są genialne.Masz wielki potencjał i niezwykłą wyobraźnię.Nie przejmuj się głupi komentarzami,bo jeśli ktoś cb obraża i wyzywa znaczy to ze po prostu ci zazdrości.Każdy kłóci się z rodzicami i robi głupstwa,znam twój ból mi też rodzicie kiedyś zabrali fona i kompa i nie było zbyt fajnie.Nie przejmuj się negatywnymi komentarzami,po prostu ciesz się z tych pozytywnych,a ignoruj negatywne.Patrz z uśmiechem na świat i ciesz się każdą chwilą.Pisz dalej,działaj i twórz kolejne piękne rozdziały swoich opowiadań,bo na taką sztukę można czekać wieczność :)

    Pozdrawiam Karmelowaa :*

    OdpowiedzUsuń
  34. Widziałam ten ..hm.." komentarz " i powiem tylko , że nie ma co się przejmować . Owszem , to boli kiedy ktoś obrazi inną osobę . Anonim nie zabłysnął . Ja również niecierpliwie czekam na kolejne rozdziały i zaglądam codziennie kilkanaście razy dziennie :) . Jeśli go nie ma , to prawie jak każdy czytelnik , jest mi troszkę smutno , ale rozumiem , że każdy autor ma swoje życie , swoje problemy . Jest masa innych rzeczy niż blog i opowiadanie . Jest rodzina , są przyjaciele . teraz są wakacje czyli najbardziej wyczekiwane dwa miesiące w całym roku , gdzie można cieszyć się latem . Można wyjeżdżać w inne miejsca lub odwiedzać inne kraje o czym ja zawsze marzyłam ^^ . Wracając do tego komentarza . Nie martw się tym , nie psuj sobie wakacji , które mam taką nadzieję , minął ci w dobrym towarzystwie i , że będziesz miała uśmiech na twarzy :))) . Masz masę innych czytelników , którzy są z Tobą i ZAWSZE będą Cię wspierać . Nie zapominaj o nich ( o nas) przez jeden " błyskotliwy " komentarz . Nie zasługujesz na miano " dz**ki " lub " suki " i innych . Świetnie sprawdzasz się jako pisarz . Jeśli rozdział nie pojawi się za tydzień , za dwa czy trzy , a nawet kilka miesięcy , to chcę abyś wiedziała , że ja na pewno będę czekać . Na inne opowiadanie czekałam bardzo długo , a i tak skończyło się na usunięciu bloga . Mam nadzieję , że przez jednego idiotę nie skreślisz swojej ciężkiej pracy , i że i na tym jak i na drugim Twoim opowiadaniu pojawi się niedługo rozdział .
    Rozpisałam się .Nie tylko czy to co napisałam ma sens , ale trudno ♥ .
    Kocham , całusy i do zobaczenia ^^ ! ;**

    OdpowiedzUsuń
  35. Nie ma co się przejmować jednym komentarzem
    Ta osoba po prostu jest zazdrosna
    zachęcam do dalszego pisania

    OdpowiedzUsuń
  36. Nie ma co się przejmować takimi osobami ;) Takie anonimy nie mają własnego życia i zrobią wszystko żeby zatruć czyjeś. Nie przejmuj się! Jesteś na prawdę zdolną osobą ;) Nie pozwól żeby jakiś anonim zniechęcił Cię i stanął Ci na drodze :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Jak jest taki modry i chce ciebie wyzywac bez powodu to chcocby nie pisze z anonima. Nie przejmuj sie nim. Zycze powodzenia i weny :*

    OdpowiedzUsuń
  38. Nie warto się takimi osobami przejmować..
    Ja pisze dopiero teraz, bo jak to się mówi... Jestem cichym czytelnikiem i nie lubię zbyt komentować, ale Twoje opowiadanie jest jednym słowem zajebiste i nie smuć sie z powodu jednej osoby, NIE WARTO!! Życzę weny.

    OdpowiedzUsuń
  39. ewidentnie osoba niekoniecznie zna znaczenie słów których używa. ale to co napisała daje jej najwyżej 10 lat. nie płacz, bo nie warto. taka osóbka zazwyczaj nic większego nie osiągnie bo nawet boi się napisać z nie-anonima. sama kiedy doświadczyłam czegoś takiego i najbardziej ich zaboli jak pisać będziesz dalej, jakby nic się nie stało. to było tylko po to aby cię nie zniechęcić. nie wiem po co coś takiego robić. pisz dalej bo jesteś w tym świetna :) czekam cierpliwie na rozdział ♥♥♥♥♥♥
    nailes :)

    OdpowiedzUsuń
  40. przepraszam cie Kate po prostu w tym komentarzu zagrały emocje
    tylko szkoda że nie wiedziałam o twoim szlabanie, no ale cóż - życie
    a i za przeproszeniem dla tych osób które mnie tak obrażały ja też mam życie, też pisze bloga i nie jestem zazdrosna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyjmuje przeprosiny, ja również byłam zdenerwowana wszystkim, ale dzisiaj rozmowa z przyjaciółką i spotkanie bardzo mi pomogło.
      Co do szlabany Mama powiedziała, że odzyskała dopiero telefon, nad komputerem pomyśli.

      Usuń
  41. jak teraz czytam mój pierwszy komentarz (ten obraźliwy) to widzę, że wyszłam na totalną idiotkę :)
    P.S nie chciałabym żebyś z mojego powodu przestała pisać opowiadanie bo nie warto
    naprawdę mi głupio i jeszcze raz przepraszam
    (przy okazji to nie spodziewałam się że napiszesz o moim komentarzu oddzielny post ;) )

    OdpowiedzUsuń
  42. O Jejku :(. Kate, nie jesteś zła czy beznadziejna. Jesteś wspaniałą osobą, genialną adminką i zajebistą pisarką :*. Bardzo mi przykro z powodu tego, że ktoś tak ciebie wyzywa i nie potrafi zrozumieć, że masz swoje życie :(. To nie jest w porządku, że tak ta osoba o tobie napisała. Ja osobiście niemogę się doczekać następnego rozdziału ;), ale jestem na tyle cierpliwa i na tyle rozumiem, że masz swoje życie i nie piszę komentarzy z prośbą o przyśpieszenie rozdziału czy czegoś w tym stylu. Nie rozumiem co ta osoba przez TAKI komentarz chciała przekazać. Pasuje wręcz idealnie do bycia pisarką i nawet nie próbuj myśleć inaczej ;).
    Pozdrawiam i życzę dobrej nocy :*.
    ~ Joanna O.

    OdpowiedzUsuń
  43. Oj biedna....czasami rodzice są wredni...nie spodziewłam się że aż tak poniesie ją brak rozdziału....i nadal nie rozumiem czemu tak napisala a przevzytałam jej komenyarz.....cóż.....mam nadzieje że mama ci w jak najszypszym czasie odda laptopa....bo cholernie czekam na ciąg dalszy....

    OdpowiedzUsuń
  44. Zajebisteeeee <33333333
    NEXT <3
    kochaniutka utalentowana Kate <3

    OdpowiedzUsuń
  45. Bezmyślnosc ludzi jest przerażająca, nie przejmuj się Kate takimi idiotami ;)
    A opowiadanie zajebiste! Czekam na dalszą część :)

    OdpowiedzUsuń

~Pamiętaj, że każdy komentarz znaczy dla mnie bardzo dużo.
~Wszelki spam, reklama swoich blogów, będzie usuwana
~Uzasadniona krytyka mile widziana
~Nie zapomnij tutaj wrócić! : )
~Jeżeli podoba Ci się blog, zaobserwuj.